Billigt og effektivt CRM system

 

Virksomheden webCRM tilbyder en moderne og fleksibel online CRM løsning, som faktisk kan håndtere de fleste virksomheders behov og til utroligt lave priser helt ned til 159 kr. om måneden pr. bruger. Man kan endda teste systemet ganske gratis i et par uger, før man beslutter sig, og man har gratis telefonsupport, så på den måde står man aldrig alene med et akut problem, der skal løses hurtigt.

Det er muligt at vælge mellem en standard CRM løsning, en udvidet CRM løsning samt en professionel CRM løsning, og den dyreste løsning koster stadig under 400 kr. om måneden pr. bruger. I den professionelle løsning medfølger der kampagner og events samt et supportmodul, men disse funktioner har langt fra alle virksomheder brug for, så det er praktisk og effektivt, at man kan vælge en passende løsning til det aktuelle behov i virksomheden.

Fordele med et tilpasset CRM system

Nystartede virksomheder har ofte en anstrengt økonomi, så tidligere har det været en stor mundfuld for dem at skulle investere i masser af IT udstyr og software, således man kunne klare registreringen af:

  • Ordrer.
  • Kunder.
  • Varelager.
  • Kundeservice.
  • Bestilling af varer.
  • Forsendelse af varer.
  • Reklamationer.

I dag vælger de fleste virksomheder at investere i et integreret og skræddersyet CRM system, da man derved har et effektivt data flow i virksomheden, hvor de ansatte til enhver tid kan se alle relevante oplysninger i systemet, hvilket giver en hurtig og god kundeservice. Man undgår en masse dobbeltarbejde i form af indtastninger mm, idet alle data er kompatible og kan udveksles i et CRM system. Man behøves ikke sikkerhedsbackup af systemet, når der er tale om et webbaseret CRM system, der virker som en cloud løsning, hvor virksomhedens data er gemt hos udbyderens server. Et generelt CRM system kan nemt tilpasses den enkelte virksomheds behov, så man er dermed hurtigt i gang med et godt og fleksibelt CRM system.

Funktioner i en standard CRM løsning

De grundlæggende funktioner og faciliteter i et CRM system omfatter disse:

  • En struktureret kundedatabase.
  • Pipelinestyring.
  • Et omfattende rapportværktøj.
  • Man kan frit omdøbe både felter og terminologi til din virksomhed.
  • Et fælles kalendersystem.
  • Import af emner fra Excel.
  • Nem integration af regnskabsprogrammet e-conomic.
  • Indbygget editor til både mails og PDF-skabeloner.
  • Fleksibelt mailsystem til masseudsendelser.
  • Integreret telefonopkald i systemet.
  • Gratis hotline med telefonsupport.